عناوین ویژه

عناوین ویژه جدید یا بروز شده

آرشیو محصولات
 

دانلود Watch Dogs – RELOADED/DODI/FitGirl + All UPDATE واچ داگز 1

بازدید: 9,069
دیدگاه: 1
نویسنده: امیر اسدی
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۳

دانلود بازی کامپیوتر Watch Dogs 1 نسخه تست شده و نهایی واچ داگز 1 واچ داگز 1دانلود بازی کامپیوتر Watch Dogs 1 نسخه تست شده و نهایی واچ داگز 1 واچ داگز 1

دانلود بازی Watch Dogs 1 برای کامپیوتر با لینک مستقیم برای pc

دانلود بازی کامپیوتر Watch Dogs 1 نسخه تست شده و نهایی واچ داگز 1 واچ داگز 1

دانلود بازی Watch Dogs 1 در ادامه مطلب.. با bosgame.ir همراه باشید.


Watch Dogs 1 – RELOADED/DODI/FitGirl


سگ‌های نگهبان (1 Watch Dogs) یک بازی ویدئویی به سبک جهان باز، اکشن ماجرایی و مخفی‌ کاری است که توسط یوبی‌سافت مونترآل توسعه یافته و بوسیلهٔ یوبی‌سافت برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، وی یو، اکس‌باکس ۳۶۰ و اکس‌باکس وان منتشر شد. دانلود بازی Watch Dogs 1 در ادامه

تمرکز بازی سگ‌های نگهبان در دادن قابلیت به بازیکن برای بدست گرفتن سیستم‌های مختلف الکترونیکی، بدست آوردن و کنترل اطلاعات یا از بین بردن آن‌ها در زمان‌های مشخصی است.

این بازی برای اولین بار در نشست خبری یوبی‌سافت در ای۳ ۲۰۱۲ معرفی شد. سگ‌های نگهبان ابتدا قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۳ عرضه شود، اما با تأخیری چند ماهه در ۲۷ مه سال ۲۰۱۴ روانه بازار شد. دنبالهٔ این بازی تحت عنوان سگ‌های نگهبان ۲ در نوامبر ۲۰۱۶ عرضه شد.

دانلود Watch Dogs 1 برای pc واچ داگز 1 در ادامه

داستان بازی 1 Watch Dogs از جایی آغاز می‌شود که در سال ۲۰۰۳ هکری به نام ریموند کنوی ویروسی را در کامپیوترهای مدیران آمریکا وارد می‌کند که منجر به قطع برق ۵۵ میلیون نفر و در نهایت قتل ۱۷ نفر از آنها می‌شود. از آن پس سیستم امنیتی آمریکا به طور کلی تغییر می‌کند،

ولی پس از مدتی نظارت بر این سیستم به دست ارگان‌های خصوصی می افتد، در نهایت سطح امنیت شیکاگو به شدت پایین می‌آید. خواهر زاده ایدن به دست یکی از این ارگان‌ها به قتل می‌رسد، درنتیجه ایدن برای جلوگیری از فعالیت این ارگان‌ها و انتقام گیری بر می‌خیزد .

ماجرای Watch Dogs پیرامون یک حادثهٔ واقعی در سال ۲۰۰۳ در آمریکا می‌باشد. در این سال یک هکر به نام Reymond Kenney با انتشار یک ویروس در سیستم مدیریتی آمریکا باعث می‌شود که برق ۵۵ میلیون نفر قطع شود و در همین خاموشی حدود ۱۷ انسان بی گناه که مشخص نشد توسط چه کسانی کشته شده‌اند، به قتل برسند.

این حادثه عظیم سبب می‌شود که نهادهای نظارتی برای جلوگیری از هر گونه حادثه یا اتفاقی سیستم نظارت بر شهر را به یک سیستم کاملاً کامپیوتری به نام Central Operation System تبدیل کنند.دانلود بازی Watch Dogs در ادامه

 

دانلود Watch Dogs 1   تست شده   توسط   باس گیم   در انتهای همین مطلب

3.8/5 - (132 امتیاز)
گالری تصاویر
اطلاعات فایل
  • پسورد: bosgame.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت bosgame.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

برچسب ها

امتیاز دهید

3.8/5 - (132 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  1. m
    13 مهر 1402

    سلام کدوم نسخه بهتره

کانال تلگرام "خبرای مهم و کرک"