عناوین ویژه

عناوین ویژه جدید یا بروز شده

آرشیو محصولات
 

دانلود بازی Old World – ElAmigos – UPDATE v1.0.68949 برای کامپیوتر

بازدید: 732
دیدگاه: 0
نویسنده: گلو
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲

دانلود بازی Old World برای کامپیوتر با لینک مستقیم برای pc


Old World v1.0.68949 (04.10.2023) – ElAmigos


بازی Old World عنوانی در سبک استراتژیک، تاکتیکال می باشد که توسط استودیو بازی سازی Hooded Horse ساخته و منتشر شده است. با vgdl.ir همراه باشید.دانلود بازی Old World در ادامه مطلب.. با bosgame.ir همراه باشید. همراه باشید.

بازی Old World یک بازی استراتژیک تاریخی و انقلابی است که در آن شما سلسله خود را در طول نسل های حکومت در برابر پادشاهان و ملکه های رقیب رهبری می کنید.

جنگ های عظیمی به راه بیندازید، دادگاه خود را مدیریت کنید، و یک سلسله بسازید یا تماشا کنید که امپراطوری خود در حال فروپاشی است. چه میراثی را پشت سر خواهید گذاشت؟

برای سیاست ازدواج کنید، وارثان خود را بزرگ کنید و روابط خود را با خانواده های پادشاهی خود مدیریت کنید. در دنیای سریع و خشمگین پادشاهان و ملکه ها، خانواده مهم است.

هر یک از 7 پادشاهی دارای چهار خانواده نجیب هستند که در صورت قرار گرفتن در کنترل شهرهای شما، مزایای مختلفی را ارائه می دهند.

روابط خانوادگی را از طریق رویدادها، اعمال و ازدواج مدیریت کنید تا آنها را خوشحال نگه دارید و از مزایای بیشتری بهره مند شوید. آنها را ناراحت کنید یا آنها را بیش از حد قدرتمند کنید و خشم آنها را به خطر می اندازید. یک واحد خانواده قوی داشته باشید یا با ماجراهای غیرقانونی بیشتر حواس خود را پرت کنید.

جهان پر از شخصیت های بزرگ با شخصیت ها، نقاط قوت و ضعف متمایز است. از آنها برای ساختن پادشاهی خود، دفاع از مرزهای خود و ایجاد روابط با دیگر رهبران استفاده کنید.

به دنبال جنگجویان مشهور، فیلسوفان، سازندگان و غیره باشید. از آنها بخواهید به فرزندان شما آموزش دهند، ارتش شما را رهبری کنند و سلطنت شما را بیشتر کنند.

کهن الگوهای شخصیتی مختلف به اعضای دادگاه شما اجازه می دهد تا وظایف متفاوتی را در نقش های مشابه انجام دهند. ترکیب های مناسب را برای استفاده کامل از فرمانداران، دیپلمات ها، جاسوسان و حتی همسر خود بیابید.

قبایل نابسامان، غارتگران بربر، و بقایای فرهنگ های قبلی، همگی در بیابان وسیع ناشناخته منتظر هستند. بیش از 3000 رویداد منحصر به فرد را با الهام از تاریخ و اساطیر تجربه کنید.

  • فراتر از منابع سنتی بروید. ساختمان ها از چوب و سنگ ساخته شده اند، نه «صنعت». جمعیت تنها با “غذا” رشد نمی کند.
  • سفارشات منبعی هستند که در سراسر قلمرو شما به اشتراک گذاشته شده است. به جای جابجایی هر واحد در هر نوبت، هر واحد را می توان چندین بار جابجا کرد تا زمانی که خسته شود یا سفارشات تمام شود.
  • پیشرفت تکنولوژی از پیش تعیین شده نیست. تصادفی سازی به درختان فناوری کمک می کند تا با هر بازی جدید احساس شادابی داشته باشند.
  • بهبود کیفیت زندگی، مانند توانایی لغو دستورات اشتباه و نکات ابزار تو در تو، اطمینان حاصل می کند که همیشه تصمیمات آگاهانه می گیرید.
  • مدها گزینه های بی نهایتی را برای جهان ها، امپراتوری ها و سلسله های جدید باز می کنند، الهام گرفته از دنیای واقعی ما و همچنین آثار داستانی.

درباره بسته الحاقی Heroes of the Aegean

Heroes of the Aegean به شما کنترل بزرگترین رهبران و جنگجویان یونان باستان را می دهد. آتن را به پیروزی در نبرد ماراتون هدایت کنید، از یونان در برابر تهاجم پارسیان به عنوان لئونیداس و 300 اسپارتی او دفاع کنید، و جهان یونانی را به عنوان خود اسکندر مقدونی در مجموعه ای از سناریوهایی که بیش از 200 سال از تاریخ کلاسیک را در بر می گیرد، فتح کنید.


DLCs:

  • Pharaohs of the Nile
  • The Sacred and The Profane
  • Heroes of the Aegean

دانلود Old World   تست شده   توسط   باس گیم   در انتهای همین مطلب

5/5 - (2 امتیاز)
تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows 7 (64-bit)

Processor: Intel i5-6400 2.7ghz or similar

Memory: 8 GB

Storage: 10 GB

DirectX: 11

Graphics: NVIDIA GTX 770 / AMD R9 290

سیستم پیشنهادی:

OS: Microsoft Windows 10 (64-bit)

Processor: Intel i5-8500 3ghz or similar

Memory: 16 GB

Storage: 14 GB

DirectX: 11

Graphics: NVIDIA GTX 1060 / AMD RX 5500-XT or greate

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1: دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2: فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3: به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2022
  • پلتفرم: PlayStation , Xbox . PC
  • ورژن : Complete Edition All Dlc
  • نسخه اندروید : ندارد
  • نیاز به روت: ندارد
  • نیاز به دیتا : ندارد
  • نیاز به اینترنت: ندارد
  • فرمت : rar
  • پسورد: bosgame.ir
باکس دانلود

بازی Old World v1.0.68949 – ElAmigos حجم: 2.7 گیگابایت


دانلود با لینک مستقیم

پسورد: bosgame.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت bosgame.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

برچسب ها

امتیاز دهید

5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
کانال تلگرام "خبرای مهم و کرک"