تریلر بازی Elden Ring Nightreign
تریلر بازی Elden Ring Nightreign منتشر شد | یک بازی مستقل با تغییرات جذاب
Nightreign در ابتدا ممکن است بهعنوان یک تجربه چندنفره معمولی و کپی شده از نسخه اصلی الدن رینگ بهنظر برسد، اما با بررسی دقیقتر، مشخص میشود که این عنوان نهتنها ویژگیهای هیجانانگیزی برای ارائه دارد، بلکه پاسخ مستقیمی به درخواستهای طرفداران پروپاقرص و نیازهایی است که تاکنون از طریق مادهای مختلف به بازی اضافه شدهاند. برای تماشای تریلر بازی Elden Ring Nightreign با باس گیم بزرگترین مرجع تخصصی آخرین اخبار بازی همراه باشید.
یکی از نکات برجسته Nightreign، شباهت آن به پروژه محبوب Seamless Co-op است که یکی از اساسیترین مادها برای کسانی است که میخواهند تجربهای کامل و بدون وقفه از ابتدای بازی تا انتها را به صورت همکاری (co-op) با دوستان خود داشته باشند. این در حالی است که سیستم اصلی Elden Ring از مدل قدیمی مجموعه Dark Souls پیروی میکند، جایی که بازیکنان میتوانند به صورت موقت وارد بازی دیگران شوند و پس از شکست هر باس، اتصال قطع میشود. اما در Nightreign، همهچیز از پایه طراحی شده تا تجربهای کاملاً همکاری محور ارائه دهد، حتی بدون پشتیبانی از بخش PvP.
با این وجود، FromSoftware به خواسته بازیکنانی که ترجیح میدهند بازی را به صورت انفرادی تجربه کنند نیز توجه کرده است. در Nightreign، امکان تکنفره بازی کردن همچنان وجود دارد. این تمرکز بر بخش همکاری، نشاندهنده شناخت دقیق این استودیو از جامعه طرفدارانش است، بهویژه برای آن دسته از بازیکنانی که به دنبال تجربهای گروهی اما یکپارچه در دنیای Elden Ring بودند.
علاوه بر این، ساختار تصادفی و شبیه به روگلایک Nightreign نشان میدهد که این عنوان تا حدی تحت تأثیر محبوبیت مادهای تصادفیساز در بین استریمرها و بازیکنان حرفهای مجموعه Souls بوده است. این نوع طراحی، که شامل محیطهای ثابت با جایگذاری تصادفی آیتمها و دشمنان است، بهخوبی با فرمول این سری سازگار است و مخاطبانی که از مادهای تصادفیساز استفاده میکنند، آماده پذیرش این ویژگی هستند.
همچنین Nightreign بهنوعی پاسخی به درخواستهای مکرر بازیکنان برای اضافه کردن حالت Boss Rush در Elden Ring محسوب میشود. این حالت به بازیکنان اجازه میدهد که از سیستم مبارزات جذاب بازی لذت ببرند، بدون نیاز به تجربه PvP یا شروع یک بازی جدید! درحالیکه Nightreign بهطور دقیق Boss Rush نیست، اما بهنظر میرسد که تلاش دارد تا همین نیاز را برآورده کند، آن هم بدون به خطر انداختن انسجام و ساختار بازی اصلی!
FromSoftware پیشتر نیز نشان داده بود که از مادهای محبوب طرفداران، مانند Seamless Co-op، آگاه است و تحت تأثیر آنها قرار دارد. Nightreign بار دیگر یادآور میشود که این استودیو، با وجود عدم تعامل مستقیم با طرفداران در شبکههای اجتماعی یا کانالهای رسمی، همیشه به بازخوردها و نیازهای جامعه بازیکنان توجه دارد.
نمونههای دیگری از این ارتباط غیرمستقیم را میتوان در نحوه طراحی دشمنان و آیتمهای جدید FromSoftware مشاهده کرد. برای مثال، در بسته گسترشدهنده Shadow of the Erdtree، اضافه شدن دشمنان Ulcerated Tree Spirit، که در بازی اصلی چندان محبوب نبودند، شبیه به یک شوخی عمدی از سوی استودیو بهنظر میرسد. همینطور، اضافه کردن Rakshasa’s Great Katana، نسخه بزرگتر شمشیر Rivers of Blood، که هم مورد علاقه و هم تنفر بازیکنان در بخش PvP بود، نمونه دیگری از این توجه دقیق به نظرات بازیکنان است.
در نهایت، Nightreign با ارائه ویژگیهایی که بسیاری از بازیکنان انتظارش را نداشتند، نشان میدهد که FromSoftware همچنان در حال پاسخ دادن به نیازهای طرفدارانش است، آن هم به شیوهای غیرمنتظره و خلاقانه.